skolavslutning

sitter hemma hos mig med louise. alex o julia gick nyss.. ikväll blir det chillkväll utomhus med cider i solen . haha . började vid 20 över nio men va hemma vid elva igen. tar med mig kameran ut ikväll så ni får liite bilder också. och söööta ni kommentera mer de blir så tråkigt annars. kan faktist försöka med ett videoinlägg ikväll.. även fast man känner ser rätt patetisk när man siter o kollar in i en kamera och förösker sncka. njaa.. jaja nu sk vi bestämma kläder puss / emilia

söta louise som jag ska vara med ikväll och jag muhaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gör videoinlägg! men kan du inte lägga in en bild på dina skolavslutningskläder:)

2009-06-09 @ 18:11:54
Postat av: Anonym

älskar er blogg =)

2009-06-09 @ 20:27:29
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i juni! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg, detta ger dig 5 extra röster om du går vidare (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-06-09 @ 22:04:42
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Postat av: nadraH

fjååårtis louise & fjååårtis emilia :) <3

2009-06-09 @ 22:05:02
URL: http://iknm.blogg.se/
Postat av: lilla Isabelle

2009-06-09 @ 23:01:13
Postat av: lilla Isabelle

eeee wow man får inte peka finger !!

men annars ser det mycket bra ut!:D

hihi

jaja ha en bra dag:P!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-09 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0