så jävla trött

jag är så jävla trött på allas tjat om utseende fixering. hon har för små bröst, hon har för liten rumpa allt sånt där. asså fyfan . visst jag har inte världens finaste kropp men jag kan leva med den själv iallfall och vem fan har rätt att kommentera någon annan så. sitter och är inne på den lilla fjortis comunityn playahead och la upp bilder i mitt jävla album. så fort man lagt upp dom kommer dom har jävla killarna som säkert är för fula  för att visa sig i verkligenheten istället sitter dom framför en skärm och hoppas på att tjejer ska börja gilla dom. fan stå upp för er själva killar va inte såna jävla pussys. och killar som snckar om tjejers utseende fan pröva va tjej en dag säger jag bara inte så jävla lätt som ni tror. har tänkt på att någon gång varje dag får man höra minst 20 småsaker om sitt utseende.. och ni som inte fattar att folk faktist mår dåligt av det. fucking agera idioter, kolla alal jävla tjejer som svälter sig själva just av såna anleddningar. alla har säkertnågon gång har haft en period när man känner sig tjock och ful o jag vet inte vad. men ett litet tips. ingen ser likadan ut som någon annan. alla är fuckiong speciella och jag blirså jävla arg när man sitter o kolalr kommentarer när 13-18 kilalr sitter o kommenterar typ "fina pattar" , "haha du är platt" ,"äckel".  asså jag menar vafan ni är kilalr som itter o skriver saker framför en data men de bli mer pinsamt!! och ni tjejer. ni skulle inte äns ta er tid om ni inte bara av avensjuka. jag vet hur vi funkar neka de inte. om man tycker någon är ful på någon hemsida klickar man bara bort där ifrårn. förlåt om de här inlägget kom som en bomb från ingenstan men så jävla irriterad. ska bara röka sen kommer jag tillbaka när jag lugnat ner mig........ / emilia

för i helvete skäms inte för er själva!  stå på er förfan

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

så sant :O väldigt irriterande med all utseendefixerande nuförtiden.. <3

2009-06-14 @ 03:18:05
Postat av: Anonym

fin bild ju :)

2009-06-14 @ 03:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0