Läs bara!

Nu måste jag säga lite saker som ja tycker alla borde ha klart för sig. En person som sminkar sig mycket är oftast osäker på sitt utseende, den personen har alltså skit kasst självförtroende, ska alla då få se ner på henne ännu mer och säga fjortis till henne? Dom som sminkar sig mycket har dåligt självförtroende okej? Snälla, bry er inte om utseendet, vad är viktigaste? INSIDAN ÄR VIKTIGAST. Utsidan är bara en bonus, men insidan är alltid viktigast. Ja tar inte mina vänner efter utseende ja tar dom efter deras insida, hur dom är som person. Gå inte och kommentera andra när du vet själv att ingen är perfekt. Och till er där ute som får massa kommentarer om att ni är fjortisar bara för ni sminkar er, ta inte åt er. Va er själva bara. Bjud på dig själv, lägg ut massa galna bilder, fina bilder, fula bilder vad som helst bara du inte skäms över ditt utseende. Jag är inte nöjd med mitt utseende, varje gång ja tittar mig i spegeln så blir ja skit sur för jag tycker jag är så himla ful hela tiden säger ja usch vad ja är ful och det är inte speciellt bra för tänk på dom barnen som föds utan armar eller dom som får allvarliga skador, eller dom som blir blinda kan ni fatta va hemsk? Försök att va nöjda med er själv, då kommer ni längst.. /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0