Home!

Hej baby! Kom hem för en halv timme sen har varit i Sickla med pappa och hans tjej och min lillasyster. Ja köpte lösnaglar och en ny mascara. Lägger in bilder imorrn. Jag har varit hemma från min skola (Eriksdals skolan) i 3 veckor för ja hoppade av skolan, fick hem uppgiter ett tag men nu är jag godkänd i 7an och ska börja i en annan skola. Imorgon klockan 08:00 ska ja vara i min nya skola, som faktiskt är min gamla skola alltså jag gick i den innan jag började i eriksdal ska bli jätte kul att träffa mina gamla vänner. Det här blir mitt sista inlägg för ja har så mycket att fixa nu. Fortsätt att läsa bloggen och gå inte härifrån utan att slänga in en enkel kommentar! Kisses to you /E

En gammal bild på mig

Kommentarer
Postat av: Fanny

så jävla söt emelie!

2009-06-04 @ 09:43:26
URL: http://chillare.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken skola ska du börja i?

2009-06-04 @ 14:41:53
Postat av: Anonym

värför hoppa du av skolan?

2009-06-04 @ 20:51:27
Postat av: Emm

ska du börja i björkhagen ? :P

2009-06-04 @ 23:27:47
URL: http://emmajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0