Hata rubriker

Hej bloggen. Kom nyss hem, har varit och handlat med pappa eller jag och Siri har varit och handlat med pappa hihi.. Asså ja måste bara säga några saker till hon / han som kommenterar att jag var fjortis 2008? SHIT MÄNNISKA, VADÅ 2008 TROR DU SJÄLV JA VA "FJORTIS" DÅ ELLER? JA SLUTA VA FJORTIS LÅNGT INNAN (?) Det är så onödigt att hålla på att kommentera sånt, och vilket år eller datum eller tid de va va spelar de för roll lägg ner bara? Sluta läs min blogg om du stör dig så mycket på vilket datum ja var " fjortis ".. Så nu fick jag det sagt.. Vi vet inte vad vi ska göra ikväll, bara vara hemma tror jag eftersom det är så tråkigt väder.. Skriver senare. Puss puss / Emelie

Haha fuckad bild, ganska gammal.. Josefin Jag & Siri

Jag & Isabel.. G a m m a l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0