haha

ligger i sängen nu igen men datan i knät och äter chips . och förlåt om jag inte skrivit på några dagar men har faktist inte vart hemma så mkt och kunnat skriva något . men dom senaste dagarna har jag varit med louise typ. om jag inte vart med alex.. så jävla trist väder bara så man kan ju inte dierkt göra något. va i forum idag med alex min mamma hans mamma och hans lillasyster, fick med mig ett par skor hem en tröja från zara och lite smink. men helt ärligt så måste jag nog sova nu känns som att jag har en hel sandlåda i ögonen puss o godnatt skriver imrogon / emilia



Kommentarer
Postat av: T

emilia, e det du som har suttit och skrivit hundra gånger läs o kommentera emiliaochemelie.blogg.se :)

i min blogg? :P<3

2009-06-14 @ 14:43:30
URL: http://ttekla.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe kanske (A)

2009-06-14 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0