goodmorning sunshine

kom precis hem. lyckades inte sova så jag gick och mötte alex i slussen som precis kommit hem från åland . gick t donken o åt lite frukost och tog en morgon cigggg. känner mig sjukt hängig . tänker nog faktist inte sova så jag kan lägga mig tidigt ikväll. får väl skylla mig själv att jag inte sov men faktist lite emelie's fel också! hahah . så nu sitter jag o väntar på att både alex o emelie ska vakna . vilken rolig dag jag komemr ha idag verkligen sitta o vänta på att dom två ska vakna . så för att ah någoning att göra så går jag in i duschen nu skriver när jag är klar . kisses / emilia






Kommentarer
Postat av: hedvig&maie (h)

hihi jaa ;)

2009-06-03 @ 10:42:51
URL: http://hochm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0