Friiiiiiday

Hej sötnosar. Sitter hemma hos Siri just nu, skulle egentligen sova hos Matilda men det blev ändrade planer så nu sover jag hos siri, super kul. Vi har hyrt film köpt Ben&Jerrys och chips fast de ska vi ha till senare ikväll. Jag kollade på Siris bilder som hon har på sin data och då hitta jag världens gamlaste bilder på mig och henne, ja ska visa er..

Först en bild på mig från början av 2007

& en bild på Siri och mig också från början av 2007.. Ni får säga och tycka ni vill ja bryr mig inte. Alla har skämt ut sig någon gång och vet ni? Vi har sett ut värre än sådär så thats life bitch. Man får trösta sig med att vi inte sur ut sådär längre. Tack gud! Nu ska vi gå ut.. Kisssssssses baby / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0