Förlåt

Hej sötnosar. Förlåt för dålig uppdatering av mig, ja har inte haft tid. Igår mötte jag upp pappa och min lillasyster sen åkte vi till Rådmansgatan och gick till pappas vän Zanna, hon har en salong och hon har världens bästa grejer där så ja fick göra en ansikts behandling som gör att man får bättre hy och sen fick jag massa produkter efter det så gick jag, pappa, min lillasyster (Jenna) Zanna och Zannas kompis Louise hem till Zannas otroligt stora fina lägenhet hon har bubbelpool bastu allt man kan önska sig, hon var jätte gullig så ja fick en hel smink väska med fullt av Chanel och Dior smink, love it! Både Zanna och Louise är världens snällaste, och dom är så söta mot mig! Nu sitter jag hemma och ska träffa Leo och Max snart, sen ska Lillen (Siri) sova hos mig, jätte mysigt. Skriver mer senare, och försöker att ta lite bilder. Puss på er, kommentera gärna mer / Emelie

En gammal bild på mig


& En till gammal bild på mig. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa,samma här ;)

2009-06-05 @ 18:26:36
URL: http://emilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mår du? :)

2009-06-05 @ 18:30:25
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Emma

sv, jaha :) synd att våran skola har blivigt sämst då .. :P

2009-06-06 @ 11:37:22
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN ÅH KUL ATT NI SKRIVER OCKSÅ????!?!?

2009-06-06 @ 18:08:04
Postat av: lilla Isabelle

vilka fina bilder!!!!

ee har inte mycket att skriva men aa fina bilder ialla fall!hihi:D

2009-06-09 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0