Emelie skriver!

Hellu baby! Ja kom nyss in det har varit en helt galen dag. Jennifer kom hit på morgonen medans ja fixade mig lite innan skolavslutningen, ni vet ju vad jag hade på mig så ni kan ju tänka hur ja såg ut haha.. Ja kanske inte var så fin men det dög väl. Efter skolavslutningen gick ja hem och sen lite senare kom pappa hem då åkte vi till Sturebadet för att jag skulle få ett tränings pass av pappas vän Sabina, jätte gulligt. Efter det gick vi i stan i tre timmar alltså jag och pappa sen gick vi hem till Zanna med Louise och åt jorgubbar och var i Zannas underbara lägenhet! Ja fick en jätte fin tröja av Zanna också. Nu kom jag precis in efter att ha varit ute med Isabelle, lägger in massor med bilder sen puss på er och ha ett bra sommarlov.. / Emelie


Förlåt för den F U L A bilden men jag har verkligen ingen annan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0