bakis o skakis

sitter hemma hos mig med louise o julia. vi har precis ätit . vi köpte hem mat från burger king. slö som man ä ibland.  inte på humör fr någonting idag. mött upp alex vid kasnke elva igår så va väl hemma typ elva halv tolv.  blev rätt mysigt igår endå satte oss typ bredvid mitt hus och drack cider och pratade. idiooot som man är glömde jag kameran förlåtförlåt men har bild på mina avslutningskläder nu iallafall. lite nöjda endå´? kan ta kort på tre bakistjejer som ligger i sängen döda men nja inte så mkt att se nu direkt va? haha . nu ska jag in o dusch o vakna upp ur mitt koma så hörs sen . pussar / emilia

skinjacka, jeans, grå kofta, klackar. tråkigt men skönt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du på dig det dära på avslutningen?

2009-06-10 @ 18:45:59
Postat av: Anonym

man fattar inte riktigt om det det på bilden som du hade på avslutningen eller om det var hur du såg ut då men var det avslutningskläderna?

2009-06-10 @ 20:49:58
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

vilka fina skor!

2009-06-12 @ 14:49:04
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0