13:10

Godmorgon! Jag vaknade för ett tag sen och det första jag alltid gör är ju att kolla min mobil ja öpnnar min mobil och så står det att ja har 22 sms hmmm.. Alla är från Emilia förutom 3 stycken, damn Emilia.. Hon kunde inte somna.. Kan passa på och säga att jag hade en blogg som jag tog bort för ett tag sen, den hette enjoythelife.blogg.se där hade jag ungefär 200 läsare per dag och 10-30 kommentarer, så kommentera våran nya blogg nu och puss på dig! / E

Hitta tyvär ingen bättre bild..

Kommentarer
Postat av: emilia'

tack,detsamma ;)



Jag kommer nog åka utomlands,vara på landet,vänner osv .. ni då? :)

2009-06-03 @ 17:44:09
URL: http://emilia.blogg.se/
Postat av: Emm

sv, tack :D Visst kan jag det :P skriv på msn hur ni vill ha det :P du har väl mej ? kram <3

2009-06-03 @ 19:34:53
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud va du är mobbad, va leker du?

2009-06-08 @ 01:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0